Вчені виявили 11 планету Сонячної системи, яка може бути небезпечною для людей

Ученые обнаружили 11 планету Солнечной системы, которая может быть опасна для людей

Цей космічний об’єкт назвали Деміургом, про що написав портал Диалог.UA. Раніше він протягом століття ховався за денним небесним світилом. Деякі експерти помітили, що знахідка має багато загальних обрисів з Нібіру.

Також наголошується, що дослідників лякає загадковість і непередбачуваність Деміурга. Астрономи зауважили, що ця освіта протягом тисячоліть перебувало на іншій стороні світила і оберталося з тією швидкістю, що Земля оберталася навколо Сонця. Також відзначимо, що Деміург – це божество, концепція якого дійшла до нас з часів античності. Це божество вважалося творцем всього всесвіту, а тому стояло куди вище всього пантеон давньогрецьких богів.

Однак, не так давно планета стала набирати швидкість і з’являтися в зоні видимості. Тому деякі дослідники бояться, що вона може зіткнутися з Землею. Спочатку Деміурга вважали супутником Темної зірки, а потім почали зараховувати до лав високотехнологічних суден, керованих позаземними створіннями і наступне за встановленим маршрутом.

Раніше повідомлялося, що стала відома точна дата, коли людство зникне з лиця Землі. Дослідники визначили, що це відбудеться вже в 2050 році. Глобальне потепління кардинально змінить клімат на планеті і людина не зможе жити при таких екстремальних умовах.

В даний час ситуація у світі дуже критична останній рік показав, якщо відходи нашої планети будуть викидатися такими темпами, то вже 2050 році на планеті не залишиться жодної зеленої зони — середня температура. Один місяць в році буде просто «смертоносним» і це не тільки для людини, а і для природи.

Саме така дата була названа науковими співробітниками Центру відновлення клімату. Землю змінить кардинальної свій вигляд в космосі. Зелені зон навіть не буде на картах. Ліси згорять ще в перші роки руху катастрофи.

Неймовірна спека стане причиною пожеж, посух, хвилі спеки, почнуть занепадати екосистеми в тому числі і коралові рифи. Люди будуть битися за воду, настільки запаси прісної води витратяться.

Add a Comment